O data cu noile inovatii tehnologice au aparut si noi tendinte in materie de tuning auto. Etapa Fast and Furious a fost inlocuita de proiecte auto din ce in ce mai complexe, cu modificari specifice de performanta si design. La final, fiecare masina primeste cate o modificare speciala care sa o deosebeasca de restul.
Povestea pe care o voi spune astazi incepe cu un Seat Leon 1P rosu, o masina cu adevarat speciala despre care posesorul, Alex, a fost de acord sa imi ofere cateva informatii cruciale.
Sa o luam cu inceputul, mai exact cu exteriorul masinii. Acest Leon este echipat cu un body kit Aero, destul de rar in Romania, la care s-a adaugat ulterior o grila de radiator fagure negru mat, fara sigla. Design-ul exterior este completat de un set de jante din aliaj Sparco Assetto Gara de 18 inch, echipate cu anvelope Michelin PS4.
La capitolul mecanica, Leon-ul din imagine a venit din fabrica echipat cu un motor 2.0 TFSI pe benzina, la care s-au adus imbunatatiri atat hardware, cat si software. Pentru inceput s-a montat o admisie de aer custom, cu un filtru K&N generos, la care s-a adaugat, de asemenea, o evacuare custom.
Pe partea de presiune turbo, s-a creat un traseu de aer marit si s-a montat un intercooler mai mare, care sa permita o racire mai rapida. Boost-ul poate fi controlat prin intermediul unui boost controller, masina avand mai multe harti de putere, iar confirmarea boost-ului este realizata de un ceas de boost marca Stack.
La capitolul de alimentare combustibil, injectoarele stoc de Seat Leon 1P au fost inlocuite cu un set cu debit mai mare, iar supapa de retur a primit un upgrade. Aceste modificari ale sistemului de alimentare au necesitat o pompa suplimentara de benzina.
Alex a adaugat faptul ca echipa Dop Motorsport s-a ocupat de partea de software motor, iar rezultatul a fost si este conform asteptarilor.
La nivel de transmisie, timoneria a primit multiple imbunatatiri. In plus, pentru a putea face fata cerintelor, s-a montat un kit complet de ambreiaj cu anumite specificatii tehnice.
Suspensia originala a masinii a fost inlocuita de una reglabila pe duritate si inaltime, marca D2S. Pe partea de articulatie, Alex mentioneaza ca Leon-ul lui este echipat in proportie de 90% cu bucse poliuretanice Powerflex.
Sistemul de franare al acestui Seat Leon 1P a fost upgradat de Alex cu discuri de frana fata si spate Otto Zimmermann perforate, iar lichidul de frana a fost inlocuit cu unul de tip racing.
Detineti un Seat Leon 1P si doriti sa achizitionati diferite upgrade-uri pentru el? In acest caz va asteptam pe site-ul www.wayparts.ro cu o solicitare de oferta pentru piese de tuning auto si software.
In incheiere, va invit sa urmariti acest scurt video de prezentare, avand ca star principal un Seat Leon 1P rosu cu adevarat impresionant.
Mai departe, puteti vizualiza si filmarea cu Volkswagen Golf 5 GTI pe circuit.
TOATE FOTOGRAFIILE SI FILMAREA AU FOST REALIZATE CU UN TELEFON SAMSUNG GALAXY NOTE 9.